Merak Ettiğiniz Herşey Sıkça Sorulan Sorularda

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorun soruları inceleyebilir ve daha fazlasını bizlere iletebilirsiniz.

Web sitemiz üzerinden destek talebi oluşturarak veya çağrı merkezimiz üzerinden bizlere ulaşarak kurulum kaydı oluşturabilirsiniz. İletişim numaramız 0850 304 74 22

12 Fatura dönemi içerisinde ödeme yapılmayan abonelikler Sibanet tarafından otomatik olarak iptal edilir. İptal işlemlerinizi gerçekleştirmek için 0850 304 74 22 numaralı çağrı merkezimi aramanız yeterlidir.

Tüm abonelerimiz internet hizmetinden Taahhütsüz olarak faydalanmaktadır. İptal durumunda herhangi bir cayma bedeli talep edilmez. İptal işlemi için sadece son faturanızı ödemeniz gerekmektedir.

Ödemelerinizi  http://sibanet.com.tr/online üzerinden kartla veya şubelermizden ve tüm Şok marketlerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Tüm paketlerimiz sınırsız ve kotasızdır. Bu yüzden paket aşımı ve kota sorunu yaşamazsınız.

Yeni adresiniz sistemlerimizce sorgulanır ve taşındığınız bölgede alt yapımız olması durumunda nakil işlemi gerçekleştirilir. Nakil ücretimiz 200 TL’dir.

Kablolu olarak yapılan testlerde aldığınız sonuçlar birçok faktöre bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu yüzden hızınızın tamamını ancak kablolu bağlantılarınız üzerinden alabilirsiniz.

Modemlerimiz aboneliklere göre değişiklik göstermekte olup iki çeşit modem ile hizmet vermekteyiz, bunlar ;
Tenda – F3 
Cnet – WNIR3300V

Modeminizin resetlenmesi durumunda yapılandırma ayarlarınızın yeniden yapılması gerekmektedir. Bu ayarları 0850 304 74 22 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak temin edebilirsiniz. Yapılandırma için ekiplerimiz evinize kadar gelip sizlere destek sağlayabilir, ancak bu işlem için sizlerden 100 TL işlem ücreti talep edeceklerdir. Modeminiz ile birlikte şubelerimizi ziyaret etmeniz durumunda bu işlem ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir.

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, WAN ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat WAN ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Sibanet Müşteri Hizmetlerinden (0 850 304 74 22) destek alabilirsiniz.

Paket değişikliği yapmak için 0 850 304 74 22  no’lu Sibanet Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Yaşanılan arızanın durumuna ve türüne göre çözüm süresi değişmektedir. Bireysel arızalarda ortalama süre 48 saat iken mücbir sebeplerden kaynaklanan arızalarda bu süre 96 saate kadar uzamaktadır.

Evet, 0850 304 74 22 No lu çağrı merkezimizi arayarak sabit ip hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Başvuru işleminin ardından 3 ile 10 iş günü içerinde kurulum tamamlanmaktadır.

 

Kablosuz internet, pop noktalarına kurulan antenler vasıtası ile havadan taşınır. Hizmet alacak olan binanın yüksek noktasına kurulan alıcı anten ile, interneti pop noktasından alır, modeme veya direk bilgisayara aktarır.

Aranma Talebi Bırakın

Fiber tarifelerimiz ve kurulum bilgisi almak için aranma talebi bırakmanız yeterli.