Fakıuşağı Mah. 45014 Sk. No:7/B - OSMANİYE
tr

Yardım & Destek

Anasayfa » Yardım & Destek
Sibanet'e Nasıl Abone Olurum?
Sibanet İnternet'e abone olmak için 0850 304 74 22 nolu Sibanet Müşteri Hizmetlerini arayarak abone olabilirsiniz.
İnternet hizmetinden faydalanmak için sabit telefona ihtiyaç var mı?
Adsl, vdsl yada fiber altyapıya sahip olan altyapı sorunu olmayan noktalarda Türk Telekom AL-SAT üzerinden Sibanet internet hizmeti için sabit telefona ihtiyaç vardır.
Bulunduğum binada altyapı olmadan internet kullanabilir miyim?
Sibanet Telekomun kapsama alanında bulunan il ve ilçelerde iseniz, bulunduğunuz binada altyapı olmadan'da Sibanet Telekomun internet hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bundan emin olabilmeniz için Şubelerimiz bölümünden Sibanet'in hizmet vermekte olduğu lokasyonları görebilirsiniz.
Aboneliğim aktif hale geldi interneti kullanmak için ne yapmalıyım?
Al-Sat yöntemi başlatılan aboneliğiniz aktif hale geldiğinde internet hizmetinizi kullanabilmeniz için iletişim numaranıza SMS ile göndilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
İnternete bağlanamıyorum, neden olabilir?
İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Sibanet Müşteri Hizmetlerinden (0850 304 74 22) destek alabilirsiniz.
Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Hız değişikliği yapmak için 0850 304 74 22 no’lu Sibanet Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Wireless Modem sinyali düşük geliyor?
Bu sorun kullanmakta olduğunuz modemden,binanin beton,ytong,boya,sıva tipine göre bile değişkenlik göstermektedir. Modeminiz için en uygun yer evinizin tam ortası olan yerdir.Ortalama 1 modem eğer evin ortasına koyuldu ise max 100m2 ye kadar düzgün dağıtım yapabilir.Bu şartlar eve göre değişkenlik gösterebilir.100 m2 üstündeki evler için 2.modem öneriyoruz. 2. modeme kablo çekmeden 1. modemden kablosuz tekrar dağıtım yaptırabiliyoruz.Böylelikle tüm alanda stabil bir bağlantıya kavuşmuş oluyorsunuz.
Bazı cihazlar internete giriyor bazıları giremiyor?
Bu sorun genelde modeminizin sıfırlanmasından kaynaklanabiliyor.Bizim antenimiz ile sizin modeminizin aynı ağda dhpc anonsu yapması neden olmaktadır.Modeminizin Dhcp serverini kapatırsanız düzelecektir.Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanuz lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Modem Çalışıyor fakat Wifi bağlantısı yok?
Muhtemelen modeminizi yanlışlıkla resetlediniz.Bu Durumda bizimle iletişime geçiniz.
Modem Üzerinde WAN ışığı yanmamaktadır
Modemde internetiz yok ise Wan ışığı yanıyormu kontrol ediniz.Wan yanıyor ise bize ulaşınız.Wan yanmıyor ise kablonun Wan portunda olduğunu kontrol ediniz.Kablonuz Wan da doğru portta ise binanızın ortak kullanım elektriğini kontrol ediniz.Sizde elektrik olabilir fakat merkezi sistemlerde sistem elektriği binanızın ortak kullanım elektriğinden alınmaktadır..
Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
Sibanet Müşteri Hizmetlerini dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz. Hizmetiniz Alsat tarifelerinden sunulan hizmet ise, Taahhütlü paketlerde aboneliğin 6 veya 12 aydan önce (tercih edilen kalma süresine göre) sonlandırılması durumunda kampanya dahilinde ücreti alınmayan 75 TL Aktivasyon bedeli son ay faturanıza yansıtılır.
Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz:
Verification: 44217d86312c0203